Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem
- wykształcenie średnie i roczny staż pracy lub wykształcenie wyższe
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe
- znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Pawłowice, zakresu działania komórek organizacyjnych Urzędu oraz jednostek organizacyjnych Gminy,
- znajomość elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- doświadczenie zawodowe w pracy z klientem,
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I-go stopnia lub II-go stopnia,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel),
- prawo jazdy kat B,
- znajomość: ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postepowania Administracyjnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem dokumentacji do archiwizacji w Urzędzie Gminy,
- dostarczanie do różnych urzędów, instytucji, mieszkańcom Gminy Pawłowice pism oraz wykonywanie zadań zleconych przez Kierownika Referatu Organizacyjnego na rzecz innych referatów Urzędu Gminy,
- prowadzenie spraw ochrony mienia Gminy,
- dokonywanie czynności związanych z utrzymaniem samochodu służbowego,
- przygotowanie danych w zakresie zużycia paliwa samochodów służbowych - do sporządzenia informacji
o zakresie korzystania ze środowiska oraz wysokości należnych opłat, przekazywanej do Urzędu Marszałkowskiego, - obsługa klienta:
- informowanie o tym gdzie i jak można załatwić sprawy w Urzędzie,
- wydawanie klientom dokumentów wytworzonych w Urzędzie,
- obsługa Platformy e-usług publicznych,
- wydawanie poczty pracownikom Urzędu i jednostek organizacyjnych,
- praca w systemie SOD:
- przyjmowanie oraz rejestracja korespondencji wpływającej do Urzędu,
- rozdział korespondencji wg dekretacji Wójta,
- wysyłka korespondencji przygotowanej przez referaty,
- sprawdzanie kompleksowo poczty elektronicznej na emailu gmina@pawlowice.pl i przesyłanie do referatów oraz drukowanie dokumentów do poczty przychodzącej,
- obsługa centrali telefonicznej,
- potwierdzanie profilu zaufanego,
- wywieszanie ogłoszeń na tablicy w Urzędzie Gminy i prowadzenie ewidencji wywieszonych ogłoszeń,
- obsługa programu kasowego (kasa bezgotówkowa) oraz terminala płatniczego,koordynacja przeglądów i stanu technicznego budynku Urzędu Gminy.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku
- wymiar czasu pracy: pełny etat, praca od poniedziałku do piątku,
- specyfika pracy: prace biurowe wykonywane w klimatyzowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Gminy oraz na terenie Gminy Pawłowice, obsługa niezbędnych urządzeń biurowych, praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca w budynku II piętrowym budynek jest wyposażony w dźwig osobowy dla osób niepełnosprawnych ruchowo, węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- w miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Kandydaci zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów
- kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
- kopia świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu, potwierdzających roczny staż pracy
- w przypadku wykształcenia średniego (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), - kopia dokumentu potwierdzającego ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny – jeśli kandydat posiada,
- list motywacyjny i życiorys (CV), podpisane odręcznie przez kandydata,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania),
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (do pobrania),
- klauzula informacyjna - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych
z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika (do pobrania).
Dodatkowe informacje
- przystępując do naboru:
- kandydat musi spełniać wymagania niezbędne - jeśli ich nie spełnia, oferta zostanie odrzucona,
- kandydat nie musi spełniać wszystkich wymagań dodatkowych - oferta będzie rozpatrzona, dodatkowym atutem będzie spełnienie przez kandydata wymagań dodatkowych,
- oferty, które będą niekompletne, niezawierające wymaganych dokumentów wskazanych w ogłoszeniu lub wpłyną do urzędu po określonym terminie, nie będą rozpatrywane (decyduje data otrzymania dokumentów przez Urząd),
- oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60 w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta w Referacie Organizacyjnym” do dnia 28 lutego 2025 r. do godziny 15:30.
- informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Adama Sojkę – Sekretarza Gminy, pod numerem telefonu (32) 47 56 320; (32) 47 56 300,
- zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, w Urzędzie Gminy Pawłowice obowiązuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych” przyjęta Zarządzeniem nr OR.120.0106.2024 Wójta Gminy Pawłowice z dnia 16 września 2024 r. Informacje na jej temat można znaleźć na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w zakładce Urząd Gminy /Ochrona Sygnalistów https://bip.pawlowice.pl/bipkod/36234501,
- kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie naboru,
- informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.