Artykuł

Zrealizuj zadanie z Funduszu Sołeckiego

Co roku Gmina Pawłowice wyodrębnia środki w budżecie na realizację zadań w ramach funduszu sołeckiego.

Dzięki temu mieszkańcy mają możliwość zgłoszenia zadań do realizacji w swoim sołectwie i przyczynić się m.in  do poprawy warunków życia. Propozycje zadań należy  zgłaszać do Sołtysa i Rady Sołeckiej, którzy udzielą informacji w tym zakresie. Pamiętać jednak należy o tym by zgłoszony wniosek spełniał łącznie trzy warunki:

  1. był zadaniem własnym gminy (listę zadań reguluje art. 7.1 ustawy o samorządzie gminnym - tekst jednolity Dz. U. Z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.),

  2. poprawiał warunki życia mieszkańców,

  3. będzie zgodny ze strategią rozwoju gminy obowiązującą do 2025 roku.

W terminie do 30 września każdego roku sołtysi składają w Urzędzie Gminy zatwierdzone wnioski dotyczące wykorzystania środków z funduszu sołeckiego na rok następny.  

Data ostatniej aktualizacji: 03.09.2024
Autor: Urząd Gminy Pawłowice
Zaktualizował: Joanna Kiełkowska
Przewiń stronę do góry

Informacja o cookies!

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje