Międzygminny Związek Komunikacyjny Jastrzębie-Zdrój informuje, że od 17 stycznia 2025 r. od godziny 20:30 do 20 stycznia 2025 r. do godziny 5:00 rano, mogą wystąpić problemy z zakupem biletu i działaniem elektronicznego rozkładu jazdy. Utrudnienia spowodowane są zmianą dostawcy Internetu, a co za tym idzie migracją dużego pakietu danych. Problemy mogą wystąpić w funkcjonowaniu strony internetowej, w zakupie biletów przez aplikację mobilną, w automatach znajdujących się w autobusach oraz w punktach doładowania biletów.
Przewidywane są również zakłócenia w dostępie do aplikacji myBUS oraz do internetowego rozkładu jazdy. Mogą się także pojawić utrudnienia w kwestii obsługi tablic informacji pasażerskiej na przystankach autobusowych. Kasowniki sczytujące tradycyjne e-bilety będą działać bez przeszkód. Bilety będą także dostępne u kierowców.