E-info: Zintegrowany System Zarządzania Informacją w Gminie Pawłowice
E-info: Zintegrowany System Zarządzania Informacją w Gminie Pawłowice
"E-info: Zintegrowany System Zarządzania Informacją w Gminie Pawłowice" to tytuł projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 działanie 2.1. "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych". Ideą projektu jest zintegrowanie większości publicznych portali internetowych w Gminie Pawłowice poprzez wykorzystanie jednego systemu zarządzania treścią. Celem projektu jest profesjonalizacja usług publicznych pawłowickiego samorządu świadczonych mieszkańcom, przedsiębiorcom i turystom. Stworzenie pozytywnego wizerunku gminy, jako samorządu otwartego na innowacje technologiczne oraz e-rozwiązania skierowane do mieszkańców. Ułatwienie dostępu do informacji publicznych adresowanych do mieszkańców – stworzenie zintegrowanego systemu ułatwiającego szybkie wyszukiwanie informacji. Udostępnienie nowych usług interaktywnych świadczonych drogą elektroniczną, w tym również usług dedykowanych osobom niepełnosprawnym.
Wartość projektu: 452 025,00 zł
Współfinansowanie UE: 374 811,75 zł
Wkład własny: 77 213,25 zł
Okres realizacji projektu: od 01 września 2015r. do 31 grudnia 2017r. Beneficjent: Gmina Pawłowice