Przypominamy, że wiele spraw urzędowych można załatwić bez wychodzenia z domu. Przede wszystkim w kontaktach z urzędem warto zasięgnąć informacji drogą telefoniczną lub mailową. Kontakty do poszczególnych referatów i pracowników urzędu znajdują się tutaj.
Zachęcamy również do skorzystania z załatwiania spraw drogą elektroniczną za pomocą usług on-line na platformie e-urząd oraz tutaj
Warunkiem skorzystania z tych platform jest posiadanie tzw. profilu zaufanego. To rodzaj „podpisu elektronicznego” poświadczającego tożsamość osoby załatwiającej sprawę. Jeżeli dotychczas nie założyliście profilu zaufanego, w każdej chwili możecie to zrobić rejestrując się za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Banki umożliwiające założenie profilu zaufanego to Bank Polski PKO, Santander, mBank, Inteligo, Bank Pekao, ING, Millennium, Alior Bank, a także usługi bankowe w T-mobile i Envelo – poczta polska.
więcej o profilu zaufanym TUTAJ
Klienci, którzy muszą osobiście załatwić ważną sprawę, jak np. akt zgonu, proszeni są o wcześniejszy telefon i umówienie spotkania. Wszystkich prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości i przestrzeganie zalecanych zasad sanitarnych.
Tablica ogłoszeń, która dotychczas mieściła się wewnątrz urzędu, aktualnie znajduje się przed urzędem, przy ul. Zjednoczenia. Zachęcamy jednak do zapoznania się z nią elektronicznie TUTAJ
Informujemy również, że Punkt Kurierski Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie nie przyjmuje żadnych wniosków. W pilnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny z Wydziałem Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie zobacz