Od poniedziałku, 16 marca, mieszkańcy będą mogli załatwiać sprawy urzędowe przede wszystkim drogą telefoniczną. Wszystkich klientów urzędu prosimy, aby przed przyjściem do urzędu, zasięgnęli informacji przez telefon lub e-mail. Kontakty do poszczególnych referatów i pracowników urzędu znajdują się tutaj.
Osoby odwiedzające urząd, nie będą wpuszczane do środka budynku. Przed wejściem znajduje się stanowisko z telefonem i kontaktami do pracowników. Klienci mogą dzwonić do urzędników, którzy zdecydują, czy sprawa ma charakter priorytetowy i trzeba ją załatwić od razu (np. wydanie aktu zgonu), czy można przełożyć ją na później. Sprawy pilne będą załatwiane w przedsionku budynku. Ze względów bezpieczeństwa zachęcamy do korzystania z własnych telefonów komórkowych. W przypadku braku telefonu, można posłużyć się urzędowym aparatem, trzeba go jednak zdezynfekować przed i po użyciu. Prosimy mieszkańców, aby zachowali bezpieczną odległość od innych osób.
Informujemy również, że Punkt Kurierski Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pszczynie nie przyjmuje żadnych wniosków. W pilnych sprawach prosimy o telefon 32/ 47 56 350.
Przypominamy, że klienci posiadający ważny profil zaufany mogą skorzystać z usług on-line na platformie e-urząd oraz tutaj.
Dziękujemy za zrozumienie i wyrozumiałość.